پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مناسب برای بیمار مبتلا به PKD است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مناسب برای بیمار مبتلا به PKD است

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مناسب برای بیمار مبتلا به PKD است "صبح بخیر، من PKD. عملکرد کلیه من 32٪ است. من 54 سال سن دارم. ¿پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای من مناسب است؟". این درخواست از صندوق پست الکترونیکی ما enfermedad-renal@hotmail.com است. در حال حاضر می توانم بگویم پزشکی exactamente.Micro چینی Osmotherapy PKD درمان موثر است. این درمان می تواند کیست های کلیوی را کاهش می دهد و توقف رشد آنها است.

چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان PKD؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری جدید TCM (طب سنتی چینی) .این اولین داروهای چینی میکرونیزه و قرار داده شده در دو کیف های پزشکی است. دو کیسه پر از داروهای چینی پردازش به پشت پایین تر از کمر خود را قرار گرفته اند. دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد فعال رسیدن به آسیب کلیوی بلافاصله پس از نفوذ به پوست است. هدف از Osmotherapy است کیست های کلیوی با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست کاهش می یابد، کاهش فعالیت از ترشح مایع کیست و تفاوت تغییر در داخل و فشار در خارج از سلول دیواره کیست پوشش . بنابراین، مایع کیست است باز جذب و در نهایت از بدن خود را با ادرار خارج شده است. تمام داروها در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی از طبیعت می آیند و نیست که در مورد عوارض جانبی نگران باشید.

که در آن می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می کنید؟

این یک سوال مکرر است. در این روش درمانی فقط در بیمارستان ما، کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری های چین در دسترس است. این است که، آن را به آمدن به چین برای درمان اگر شما علاقه مند هستند. ما باید در شاخه هند و کشورهای دیگر.

به غیر از پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، برخی از درمان های کمکی نیز لازم برای PKD به عنوان طب سوزنی، فتیلهگذاری درمان هستند، مخلوط مای کانگ و سوپ دارویی، حمام piesco، حمام کامل و غیره این درمان همچنین می توانید عملکرد کلیه خود را از طریق اتساع عروق خونی را بهبود بخشد، بهبود گردش خون، تامین مواد مغذی، پیشگیری از التهاب و لخته شدن خون. هنگامی که عملکرد کلیه خود را بهبود یافته است، نشانه های خود را به عنوان فشار خون بالا، کم خونی، ورم و خارش، و غیره آنها از ریشه درمان می شود.

اگر شما هنوز هم سوال، شما می توانید یک پیام را ترک و یا دکتر آنلاین ما مشورت، ما با همه چیز ayudalre خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: